5 Ocak 2011 Çarşamba

Markette Satsalar Kızımı Alırdım

Markette satsalar kızımı alırdım.
Bu cümleyi kızımla hastaneden eve geldiğimizde ilk olarak kardeşime kurmuştum. Bir markette bebek satıyor olsalardı ben hemen kızımı seçip alırdım. O çirkin yaratık benim için dünyada gördüğüm en güzel bebekti çünkü. Her anne için de tabi ki bu böyledir. Herkes için en güzel bebek kendisininkidir ve bu benim için de öyle. Gerçekten dünyada kızım kadar güzel bir bebek yok gözümde zaten güzellik göreceli bir kavram değil midir;)
Başka bir bebek olsa kusmuğu, kakası bana o kadar iğrenç gelir ki ama onunki hiç de öyle değil. Ben kızımın kakasını temizlerken bile zevk alıyorum çünkü. İlk doğduğu zamanlar altını açtığımda kaç kere üstüme fırlatmıştı kakasını ve bu buna o kadar zevk vermişti ki. Normalde hangi insan bir bebeğin üzerine kaka yapmasından zevk alabilir bir anneden başka.
Bir annenin üzerinde hep bir kusmuk, tükürük lekesi olması çok yüksek olasılıktır çünkü her an her şey olabilir. Ben de çok karşılaşmışımdır en süslü püslü kıyafetimin omzunda beyaz bir kusmuk lekesiyle ama bu beni hep güldürmüştür oysa üzülmem gerekmez mi güzelim kıyafetime yazık oldu diye. Hatta daha da fazlasını söyleyeyim toplum içindeysem ve o leke çıkmıyorsa pek de uğraşmam çıkarmak için sonuçta ben anneyim o da benim bebekli olduğumun bir göstergesi.
Başkalarının bebeklerinin çocuklarının gelip de eşyalarıma hasar vermelerinden nefret ederdim oysa kızımın daha yeni yeni başladığı yaramazlıklar beni o kadar mutlu ediyor ki. Bayılıyorum eline geçirdiği kağıt parçası her neyse yırtmasına, eline geçeni yere fırlatmasına mesela bir keresinde netbook’uma kusmuştu (nasıl oldu derseniz o sıra da kameradan süt annemizle bakışıyorduk) öyle ki klavyenin aralarına kadar girdi tam temizleyemedim bile yani kusmuklu bir netbook’la dolaşıyorum, hiç ama hiç üzülmedim oysa kendim bile en ufak bir zarar versem üzülürüm.
Galiba bundan sonra da kızımın bana ya da eşyalara verdiği hiçbir zarara üzülüp kızmayacağım hatta şimdiden kalemle duvarları çizip boyamasını hayal ediyorum:) yok ben kesin deli bir anneyim.

Hiç yorum yok: