15 Ocak 2011 Cumartesi

Gece Problemi

Kızım şimdi de geceleri delirdi. Neden anlamıyorum uyanıp uyanıp duruyor. Gecede en az dört kez uyanır oldu. Geceleri sürekli mama vermek zorunda kalıyorum çünkü başka türlü durduramıyorum. Aslında uğraşmıyorum da çünkü benim gibi uyku düşkünü biri tek gözü açık kalkıyor gece, o uykusuzlukla en kolay yolu buluyorum ve hatta içimden yarın gece mama vermeden uyutacağım diye söz veriyorum kendime. Bu da benim uyku sözüme döndü, tutamadığım bir söz. Gece beslenmesini de bırakmam gerekiyor teorik olarak tabi biberonu da. Ama tatlı kızımın biberonu çok sevdiğini biliyorum ve annelik iç güdüsüyle her defasında veriyorum. Biberon bıraktırma işine 6 aydan sonra gerekiyor olsa da gönlüm hiç razı değil. Duygusal yaklaşmam doğru değil ama biliyorum. Biberon çürüğünden korkuyorum özellikle geceleri biberonla beslemek bu konuda çok riskliymiş.
Ama disiplinimi kaybettim bugünlerde. Her konuda 4x4’lük olmak çok zormuş. Şimdi bu gece uyanmalarında suyla falan denemeler yapmam gerekiyor peki uyutma meselesini ne yapacağım bilmiyorum. Kızımı öyle sallayarak falan da uyutmuyorum ki standart bir yöntemimizde yok. Yani tatlı uykumdan fedakarlık yapıp bu konuyu halletmem lazım. Tabi yine de bu sorunu çözüp çözemeyeceğimin garantisi yok.
Bakalım deneyip göreceğiz.

Hiç yorum yok: