15 Şubat 2012 Çarşamba

26.Hafta: Detaylı Ultrason

Zaman ben her hafta yazdığım için mi bu kadar hızlı geçiyor bilemesem de tutamıyorum zamanı diye çığlık atasım var. Neredeyse hamileliğimin dörtte üçlük kısmını tamamlamak üzereyim ama yapacaklarım gözümde dağ gibi büyüyor ve hiç bitiremeyecekmişim gibi hislere kapılıyorum.
Bu haftanın en önemli aktivitesi ikinci düzey ultrasona girmemdi ki buna aynı zamanda detaylı ultrason ya da doppler ultrason da diyorlar. Bende insanlar detaylı ultrason deyince ne demek istediğimi anladıkları için detaylı ultason demeyi tercih ediyorum. Biraz geç kaldım çünkü normal randevum İstanbul'a kırk yılda bir yağan ama epey de olay olan kar zamanına denk gelmişti ve iptal etmek zorunda kalmıştım.
Beni en çok etkileyen oğluma ait küçük bir videoyu CD içinde almak oldu. Onu öyle incelemek ve aslında gerçek halini çok yansıtmasa da şimdiden ailede birilerine benzetmeye çalışmak çok eğlenceli. Mesela burnunu hemen eşime benzettim.
Ayrıca okuldan sonra takıldığım bir alışveriş merkezinde ünlü bir markanın çılgın indirimine denk geldim. Kızıma da oğluma da yığınla şey aldıktan sonra ertesi gün şunu da almalıyım diye gittiğimde indirimden eser kalmadığını gördüm ama üzülmedim aksine bendeki de ne şans bir günlük indirime denk gelmişim diye sevindim. Mevzu çocuk kıyafetleri olunca her zaman uygun fiyatlı olanlardan yana kaçanlardanım ve evde sadece kızımın küçülen kıyafetlerinin bir çekyatın bazasını komple kapladığını fark edince çok da haklı olduğumu görüyorum. O yüzden elim pek 0-3 aylıklara gitmiyor oğlum için çünkü onların kullanım sürelerinin 3 ay bile olmadığını ilk tecrübemden çok iyi biliyorum.
Bu arada nasıl şirin şeyler var öyle, hele ki erkek bebek reyonlarındaki karizmatik küçük adam kıyafetleri beni benden aldı, kız reyonuna uğramaktan pek fırsatım olmazdı daha önce. İtiraf ediyorum, erkek bebek kıyafetlerini daha çok sevdim hele o büyümüşte küçülmüş gömlekleri, jeanleri, ayakkabıları yok mu..

9 yorum:

nohut oda dedi ki...

evet erkek giydirmekde zevkliymiş ama yinede gözüm gidiyor mini mini kız cicilerine:)

Unknown dedi ki...

Oyy kıyamam ne güzel çıkmış ultrasonda...ben de heyecanlandım canım , doğsa da yüzünü görsek diyoum , yakışıklının...
Ben de tam tersi kız kıyafetlerine bayılıyorum.Bir süre sonra erkek çocukları hep aynı tarz giyinir , ben bazen alacak şey bulamıyorum oğluma :(

Unknown dedi ki...

resmi büyüttüm baktım çok çko güzel alllah nazardan saklaın allah kuçağına almayı nasip etsin çok şirin ya:))

Ben Kızımın Delisiyim dedi ki...

Nohut Oda; acaba ben kız kıyafetlerıne çok alıstım da ondan mı gözüme başka geliyor erkek kıyafetleri;)

Ilknurcum; o resim netten alınma karışık ultrason resimleri oğlumunkini koymadım ama gerçek halini koyarım ınsallah doğunca:)

Ben Kızımın Delisiyim dedi ki...

Sezobigo durun o benim oğlum degil:)) Bilsem tarayıp koyardım üşendim taramaya, Önümüzdeki haftalarda gerçek yakışıklıyı koyayım o zaman;)

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

bide annecigine gülücük atmiiiiis :) saglikla al kucagina canim insallah

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

haha ben seninki sandim :) canim sende aciklamamisin suc senin :)

Adsız dedi ki...

Rüzgar, detaylı ultrason günü poposunu dönüp bir güzel uyumuştu. Tüm çabalarımıza karşın şöyle doğru dürüst yüzünü göstermemişti. Sinir olmuştum:))

Unknown dedi ki...

aaaaaaaaaaaaa kandırıldıkkkkkkkkkkkkk:))
ama yine çok güzeldi resimdeki bebek:)