9 Mart 2011 Çarşamba

Eşim, Herşeyim

İnsanın evlendiği kişi şansıdır aslında. Bir insanla yaşamaya niyetlenilmiş bir ömür vardır uzun ya da kısa. Evlilik bir hayatı paylaşmak, her anı birlikte yaşamaktır. Birken iki olup, ikiden bire inmektir.
Eş her insanın şansıdır evet ama eğer o kişi şanslıysa. Severek ve tanıyarak evlenmiş bir insan olarak şunu kesinlikle söyleyebilirim ki hiç kimse kimseyi evlenmeden tam olarak tanıyamaz. Bilemez işte aynı evin içine girmeden, hatta kimi zaman şaşırır eşinin yeni yeni gördüğü özelliklerine. Bu illa olumsuz manada değildir tabi olumlu da olabilir. Bence evlenmek yeniden tanışmaktır.
Eşim benim şansım. Onunla olduğum her güne şükürle başlayıp, hayatımın en doğru kararını onunla evlenmekle verdiğimi biliyorum. Ben hayatı onunla öğrendim ve öğrenmeye devam ediyorum. En büyük acıları, en büyük mutlulukları, en büyük dostlukları, en büyük kalleşlikleri, en büyük sahtekarlıkları beraber gördüm ben onunla. 2,5 yıllık evliliğimize o kadar çok şey sığdırdık ve o kadar çok şeyle sınandık ki belki de ondandır ikiyken bu kadar kolay bir oluşumuz. Ondandır bir bakışın içine bin türlü duyguyu sığdırışımız ve ondandır o bakıştan içimizin en içini bu kadar kolay okuyuşumuz. Ondandır belki de birbirimizden gizlediğimiz en ufak bir şeyin bile olmayışı, kim bilir ondandır çok sevip, çok paylaşıp, çok sınanıp hiç bıkmadan sevgimizi büyütüşümüz.
Seviyorum dünden daha fazla, büyüyorum her geçen gün onunla, olgunlaşıyorum hayata bakışımla, hiç bitmesin istiyorum bu evlilik bu rüya. Onunla ilgili olan her şeye “iyi ki” diyorum “iyi ki”. Ona dair “keşke”lerim yok “iyi ki”lerle doluyum, umutlarla ve aşkla ve tabi ki kızımızla.
Doğum günün kutlu olsun bitanem.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

allah bozmasın birlikteliğinizi,eşinize nice yıllar

Adsız dedi ki...

allah mutluluğunuzu bozmasın...bir ömür beraber mutlu sağlıklı bir ömür yaşayın inşallah...

İkiz Annesi dedi ki...

Canım seven kalpleriniz bir ömür boyu ayrılmasın inşallah.
İkiniz de birbirinizin şansısınız bence ne mutlu size:)

Ben Kızımın Delisiyim dedi ki...

arkadaşlar hepinize bu güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim:)

Eymen'im dedi ki...

Her yeni sene duydularınızı perçinlesin ve mutluluğunuzu daha da artırsın inşallah. Nurefşan'la ve eşinle birlikte sağlıklı güzel günler diliyorum. Sevgiler...