3 Ocak 2011 Pazartesi

Komik bir yürüteç macerası

Annemi kaybettikten sonra ailece kızıma olan ilgi ve sevgimiz daha bir derinleşti. O bize acılarımıza karşı bir ödül buna inanıyoruz. Babam ve kardeşim kızımın yoluna ölüyorlar desem yeridir. Sevgili babamın çocuklara yaklaşımı fazla eğiticidir ama öyle böyle değil hemen yürüsün, hemen konuşsun, hemen okusun yazsın ki bu “hemen” kavramının sınırı yok:) olabildiği kadar erken olsun yeter. Mesela beni 8 aylıkken yürütmüş, erkenden okumayı öğretmiş ki bu yürüme işi iyi mi kötü mü tartışılır. Bir yürütecim varmış onunla hızla koşarken önüme çıkan engele takılıp düşeceğim zannederlerken tak kaldırıp indirirmişim o engelde ve yoluma devam edermişim, ben bu hikayeyi bin kere dinlemişimdir babamdan. Kısaca kızımın üzerinde de yoğun bir baskı var ve buna engel olamıyorum özellikle babacığıma artık karşı koymam da imkansız. Yürüteç erkek çocuklara zaten önerilmiyor da kız çocuklar için de önerilmemesi için bir takım nedenler var. Şimdi bu konuya da TV gibi derinden girmiyorum ama çoğumuz biliyoruz. Şu da bir gerçek ki bizim neslin çoğu yürüteçle büyümüş ve çok şükür bir sıkıntımız da yok. Ama ben bu bebek bakımı konusunda fazla kuralcıyım galiba en azından doktor sözü dinleyenlerdenim.
İşte babam ve kardeşim dün sabah ellerinde koca bir poşetle geldiler bize. Tabi ki ne olabilir:) bebeconfort yürüteç almışlar kızıma ben önce siz delirdiniz mi daha çok erken diye söylenirken kuruldu yürüteç. Bu hem altında özel bir şiltesi olup sallanan hem de yürüteç olan ikisi bir arada bir ürünmüş. Birinci kısmı hoşuma gitti ikinci kısmıysa zaten şuan kızım için imkansız ki olsa da izin vermem. Önce boyuna göre ayarladılar bizim kız ayaklarını bastı ama yürüme eylemi tabi ki yok. Sonuçta pes ettiler daha erkenmiş dediler bende bir oh çektim. Ama kızımı hiç bu kadar eğlenirken görmemiştim sallanan formatta kullanıyoruz (bizim shaggy halılarda sallanması  ya da yürümesi zaten imkansız) ve kızım içinde inanılmaz mutluydu, önündeki müzikli oyuncak barına bayıldı gözü dünyayı görmedi hatta beni bile.



Ha bu arada bu sabah kızımı yine bindirdim kendime kahvaltı hazırlamak için ama bana mısın demedi illa anne olacak yanında umrunda değildi yürüteç falan  galiba rahat günlere daha çok var. Bir de tüm bunlar bir yana kızımı çok kısa sürelerde bindirmeyi düşünüyorum, uzun uzadıya içinde kalması bana da sakıncalı geliyor.

Hiç yorum yok: