10 Ocak 2011 Pazartesi

Bir annenin bitmek bilmez telaşı...

Ağlasa neden ağladı, ağlamasa neden bu kadar suskun, yemese aman Allah'ım, yese acaba doydu mu, doysa susamış olabilir mi, susasa ne kadar su vermeliyim, ay bu verdiğim şey kabız yapar mı, kabız yapmazsa ishal yapar mı, iki kat mı giydirsem tek kat mı, yok ben en iyisi külotlu corap giydiriyim, yok o çok sıkıyo tek kat rahat, ay küçük çorapları bileklerini mi rahatsız ediyor ya bilekleri ince kalırsa, ay niye terledi şimdi bu, çamaşırlarına yumuşatıcı kullansam mı kullanmasam mı, bu ay ki gelişimi nasıl hop hop hoplayıp zıp zıp zıplıyo mu, eline verdiğim şeyi tam kavraması lazım ama artık, ay bu kaç derece açıyla dönüyo, yorganı fazla örtme yüzüne çeker nefessiz kalır, sallasakta mı uyutsak sallamasakta mı, bakıyım ateşi var mı, eyvah doktor muayenesi var kacırmayalım, kaç kilo oldu acaba bu ay, ha bi de boyu ne kadar uzadı ki, bi de kafasını ölçmek lazım, bıngıldak ne alemde aman erken kapanmasın, ya geç kapanırsa D vitamini versem mi, bu kız kusuyor demir ilacından mı, yoksa yediği bişey mi dokundu, yok yok kesin bişey var hasta bu, doktor doktor gezilir kimi zaman hiçbişey çıkmaz önce sevinilir sonra ben biliyodum zaten denir:)))sebzesine zeytinyağını katsam mı katmasam mı, aman elmadan kabız oluyo dikkat etmek lazım, muhallebiyi versem mi vermesem mi, artan yemeğini ikinci güne saklasam mı saklamasam mı, yoğurdu devam sütüyle mi, inek sütüyle mi, keçi sütüyle mi mayalasam ama keçi sütü daha iyiymiş en iyisi keçi sütü olsun ay bi de kefir çıktı şimdi kefir de kullansam mı, labne peyniri mi normal peynir mi ama labne peyniri olsun yok yok keçi peyniri daha iyiymiş, meyve suyu mu meyve püresi mi, iyi de bu kız meyve sevmiyo galiba....  annelik işte böyle uzar gider bu sorular:)

3 yorum:

Deli Anne dedi ki...

yedik bitirdik kendimizi yahu! mağara annesi olmak ve herşeyi akışına bırakmak istiyorum.. çocuklar da özgür olsun istiyorum ben de..

Nurefşan'ın Annesi dedi ki...

aynen katılıyorum hatta ben bazen bu kadar bilmekten sıkılıyorum..bilgi yorgunuyum:) bu güzel oldu ben bu başlıkta da bi yazı yazıp dökeyim içimi..

büşra dedi ki...

büyüdükçe de telaşeler artar.Bitmez..