9 Ocak 2011 Pazar

Kızım mı yatağa büyük, yatak mı kızıma küçük?

Bebeğim daha doğmamıştı ve ben tamamen deneyimsiz, ilk bebek sahibi olmanın heyecanıyla yapmıştım alışverişimi. Hala o minicik kıyafetleri iki defa giyip bir kenar koymanın üzüntüsünü yaşıyorum ama her girdiğim mağazada hep en küçükler daha şirin geliyordu ve ben etrafımda yakın çevremde de bebekli birileri olmadığı için uzun bir süre o kadar küçük kalacağını hayal etmiştim kızımınJ Hele o küçük küçük çoraplar, aldıklarımın sayısını hatırlamıyorum ama hiç giyilmemiş olarak duranlar bile var. Mesela zıbınlar, neden o kadar çok aldım ki hiç kullanmadım desem yeridir. Bir de o çıtçıtlı atletler küçük küçük. Şimdi bir bebek mağazasına denk gelsem hiç boş çıkmam mutlaka bir atlet de olsa alırım çünkü sürekli lazım ama mümkün oldukça kızıma göre daha büyüğünden. Kıyafet vs. bir yana da bir de yatak derdimiz var ne yazık ki. Kızım için büyük bebek karyolalarının minyatürü kıvamında olan bir beşik almıştım. Hem yatak odamda yanımda olur hem de 1 yaşına kadar kullanırız diye düşünmüştüm tabi satıcılarda 1 yaşına kadar kullanılacağını söyleyince tereddüt etmemiştim. Ama annem görür görmez bu çok küçük 6 aydan sonra zor kullanırsın diye uyarmıştı beni. Sonuçta hevesli, taze bir anne adayı olarak o şirin yatağı almıştım. Ama biz bugünlerde o yataktan çok dertliyiz.
Kızım artık yatakta mutlu değil ki beni öyle bir yere koysalar ben bile mutlu olmam. Artık kızımı yatağın içinde bacakları bir yerde kıvrılmış olarak buluyorum. Boy olarak problem yok ama bizim ki hareketlendi, dönmeye başladı artık. Zaten dönme eylemini bile gerçekleştiremiyor ki o küçücük yerde, ne zaman dönmeye kalksa kenara sıkışıp vazgeçiyor bu eylemdenL
Sonuç yeni bir yatak alacağım mecburen. Araştırmalara başladım bile, ergonomik, sade, uzun süre kullanabileceğim ve özgün biçimde değişik mobilyalarla tamamlanabilecek bir şey istiyorum. Sevmiyorum ben öyle yatağından komidinine varana kadar takım olan çiçekli böcekli bebek odalarını, biraz boğucu geliyor bana. Kızıma özgün bir oda yapmak istiyorum zamana yaymak istiyorum onun oda düzenlemesini. Her şeyi içime sinerek almak istiyorum.
Kısaca şimdi yeniden anne olsam alışveriş konusunda da çok deneyimliyim. “Keşke” demek yerine “tecrübe kazandım” diyorum.

Hiç yorum yok: