20 Şubat 2011 Pazar

Kitap: Yavru Tavşan

Geçenlerde okul dönüşü dayanamadım girdim ünlü bir kitapçıya. Zaten kitaplar arasında kaybolma sözüm vardı ya onu da gerçekleştirmek istedim. Tabi yine kendimi çocuk kitapları arasında buldum. Kızım için “Yavru Tavşan” dokun ve hisset bebek kitabını aldım.

Kitaptaki hayvan resimleri çok gerçekçi geldi bana. Tavşan, ceylan, yavru ördek, rakun, kirpi ve kuzu var. Tavşan, ördek ve kuzunun kürkü, ceylanın burnu, rakunun üstüne tırmandığı kütük ve kirpinin dikenleri dokunmatik:)) işin esprisi tabi dokununca hissedilecek şekilde özel tasarlanmış. Bir de ufak tanıtıcı cümleler var bu hayvanlarla ilgili. Kızım da, ben de çok sevdik. Ne gariptir ki acayip eğleniyorum bu kitaplara kızımla göz gezdirip ona bir şeyler anlatırken. İçimde sakin bir huzur hissediyorum, onunla beraber bir hayal dünyasına giriyorum sanki. Sevdim ben çok sevdim bu anneliği.

1 yorum:

ÇokBilmiş dedi ki...

Bu tür kitaplar inanılmaz eğlenceli oluyor. Benim kız 17 aylık oldu ama hala arada bir açıp açıp elliyor o kürkleri. Dışarıda yemek yemeye giderken yanınızda götürürseniz de çok işinize yarar.
Bir de bu tür kitapların farklı dokunma özellikli olanları var. Mesela yapış yapış ya da tırtıklı gibi. Onlar da eğlenceli oluyor. Bulursan bir deneyin.