11 Şubat 2011 Cuma

Diş=Bebek Huzursuz=Anne Huzursuz

Anladım ki ne yaparsan yap bebeğin sürekli bir düzeni olmuyor. Son hastalığından sonra büyük bir çırpınışla kızıma yine mükemmel bir düzen oluşturmuştum. Uyku saatleri, beslenmesi süper gidiyordu. Ta ki düne kadar…
Üst damak kabarmış, dişler geliyor artık. Bu bir yandan sevindirici ama kızımın sürekli dertli dertli ağlak hali, uykularını saatinde uyumayan, yemeklerini yarım bırakan, muhallebiye isyan bayrağı açan ve en sonunda da dün akşam 11’de uyuduktan sonra bir de gece yarısı uyanıp süt içmeden asla uyumam tavrıyla koca bir biberonu deviren hali beni yıprattı. Gitti güzelim düzen. Yani şimdi her şeye ilk dişlerde olduğu gibi sil baştan başlayacağız anlaşılan.
Etrafımda hem kızımın bu kadar düzenli olması için çırpınışımı eleştirenler var, hem de bu konuda bu kadar özenli olduğum için takdir edenler. Kimin ne düşündüğü pek de beni ilgilendirmiyor da bazen kendimden sıkılıyorum ne yalan söyleyeyim. Bazı şeyler için istikrarlı olmak ve uğraşmak gerekiyor, hele ki bozulan düzeni geri getirmek için. Bunu bir kere yaşadığım için biliyorum yine stresli zamanlar bekliyor beni. Ama sonuçta onun erken yatması ve uykularını tam olarak alması hem onun yararına hem de benim ruh halimin yararına. Akşam güzel güzel erken yatıp uyuyunca kendime ayıracak, dinlenecek, bir şeyler yapacak vaktim oluyor. Öbür türlü saçlarım saatler geçtikçe daha bir dik dik oluyor ve hadi uyusun da artık kafam rahat etsin diyorum. O da zaten bu şekilde pek mutlu olmuyor yani ikimizde daha bir huzursuz daha bir çekilmez oluyoruz kızımla.
Bugünlerde yine çekeceğiz anlaşılan ama bakalım ne zamana kadar. Ah dişler gelin bir an önce gelin de siz de rahat edin biz de.

5 yorum:

BALLI LOKMAM dedi ki...

ahhh öyle hepsi birden gelse.... çok nazlı oluyor bu dişler çokk:))))

özgekuzey dedi ki...

dişler gelecek,hep bir yenisi eklenecek...sonra bir bir gidecek,yıne yenisi gelecek:)))anne hep huzursuz olcak...

Safiye dedi ki...

bizim daha gelmedi dişler, bir ara kontrol ediyordum ama artık bakmıyorum bile sanırım geç çıkacaklar.. Allah şifa versin minişe :)

pelinpembesi dedi ki...

bebeğin her huzursuzluğunu dişlere bağlarlardı,şimdi onu hatırladım:)) şimdi o huysuz kızımn blogumda birde videosuna bakın.hala huysuz gerçi:))

ÇokBilmiş dedi ki...

Beni de senin gibi eleştirirlerdi, şimdi o eleştirenler gıptayla bakıyorlar. Düzene bir kere alıştırdıktan sonra geri dönmesi her seferinde daha kolay olacak. Evet, pekçok kez bozulacak düzen ama geri gelecek. Hatta büyüdükçe düzenini kendisi geri isteyip seni bile şaşırtacak.
Bizi ilk çıkan dişler zorlamıştı, sonra çıkanları fark etmedik bile (korkunç dedikleri köpekler de dahil). Sizin de öyle olur umarım...