15 Mart 2011 Salı

Zayıflama zamanı

Ben hep zayıflar sınıfına dahil olmuşumdur. Genç kızlığım boyunca 36 beden kaldım ve evlendikten sonra da 36-38 arasında oldum. 55 kiloydum kızımdan önce yani dolabımdaki kıyafetlerin bana olduğu zamanlarda. Hamileliğimi 22 kilo alarak, doktorumun bunca kilo alışıma her tartılışta attığı şaşkın bakışlarla tamamladım.
Şu anda 61 kiloymuşum tabi bunu 2 gün önce tartıya çıkınca öğrendim. Genellikle yemek yemeyi unutan ben hamileyken yemek yemeyi öğrendim ve doğumdan sonra da vazgeçemedim bu alışkanlıktan. Hele ki bir abur cubur takıntısı başladı ki mesela çayın yanında olmazsa olmazlar listem bile oluştu zamanla. Yine de 16 kiloyu kolayca verebilmemi genç olduğum için metabolizmamın hızlı çalışmasına bağlıyorum.
Şuanda kilom gayet iyi aslında, çevreden sen böyle iyisin zayıflama nidaları yükseliyor. Ama ben dolabımda çok sevdiğim ve ne yazık ki içine giremediğim kıyafetlerimin içine girmek istiyorum artık. Şuana kadar tartıya çıkıp, yemek ve mutlu olmakla ilgili huzurumu hiç bozmak istemedim ama buraya kadarmış. 55 kiloya inip o kıyafetleri giyeceğim ve kızımdan önce-kızımdan sonra fotoğraflarımın karşılaştırmasında arada kilo yerine sadece olgunluk farkı göreceğim.
Bu hedefe ulaşmak için yapmam gereken bir diyet bile yok aslında biliyorum. Akşamları yediğim yemeği yarıya indirip bir de abur cuburu bıraksam tamamdır. Hele ki bir de odanın köşesinde duran spor aletini yalnızlıktan kurtarırsam kesin olur bu iş. Zaten havalar da güzelleşti biraz daha hareketlensem yeterli. Hedefim Mayıs ayına kadar 6 kilo vermek ve özellikle buraya yazıyorum ki sözümden dönemeyeyimJ
Bana en çok sabah kahvaltılarında yediğim Nutella'lı ekmekten vazgeçmek zor geliyor şimdiden kara kara düşünmeye başladım.


6 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Canım inşallah istediğin kiloya hedeflediğin zamanda ulaşırsın.Azmin elinden bir şey kurtulmaz derler:)

Adsız dedi ki...

bende başlamayı düşünüyorum ama kendi kendime yapammıyorum bir doktora gidip başlasam ancak tutarım kendimi...pazartesi gidiyorum bakalım ne olcak...sanada kolay gelsin canım..

annelili dedi ki...

Bende hep kiloları ile başı dertte olan biri oldum. Seni okuyunca kıskandım. Sen o kiloları verip eski kıyafetlerine de girersin.

Eymen'im dedi ki...

Hayırlısı olsun bakalım. Benim de daha 6 kilom var. Onu da Eylüle saklıyorum. İşe başlayınca göndericem tümden inşallah. Başarılar sana. Sevgiler...

ASLI dedi ki...

Yaa ben de ayni böyleydim.Fazla kilom yok,insanlarda yakistiriyorlar bana bu halimi ama ben de eski zayifligimi özlüyorum.Kizin biraz daha büyüyüp hareketlenmesi kilo vermene yardimci olur.:)Ayrica aksam 6 dan sonra birsey yememem,ve ekmek yiyorsan ekmekten uzaklasman ise yarayabilir.Sabirlar diliyorum..

Adsız dedi ki...

Öncelikle cevap hakkımı kullanayım:))Sevgili Sevde ,yanlış izlenimler veriyorum galiba çünkü beceriksizin biriyimdir:))ben oyun oynamayı seviyorum diyeyim..ama takıntılıyımdır..annem,okuyorum ediyorum diye doğru düzgün beni mutfağa bile sokmadı..kendi kendime ne öğrendiysem..çok bi şey de öğrenemedim hani:))bu pastalara,kurabiyelere kafayı takmış durumdayım ..:s kötü bi durum bence..benden kat kat becerikli olduğuna eminim!seni bilmiyorum ama kendimi biliyorum yahu:))ne kadar cahil olsam da bu konuda çabuk öğrenirim..bak o ayrı..:))

diyetle ilgili ise hiiiiiçççççççç bişii söyleyemeyeceğim..çünküm...bu kilo durumları..çok fena çok:))) sadece en hayırlı ve sağlıklı şekilde ideal kilona kavuşursun duasında bulunayım ve aynı duayı talep edeyim..ziraaaa,çok fenaaaaa çoookkk:)) yani sen yanımda tüy siklet kalırsın:))
ama yazan annenin dediği gibi,6 dan sonra yememek sihirli bir şey..ben o şekilde hamileliğimde tam 8 kilo verdim.hamileyken verdim evet.çocuk içimdeyken:))neyse o özel bi durumdu..şu an hepsini geri almış durumdayım..ben bu kilo işlerinde tüm kriterleri alt üst edecek bi yapıya sahip olduğumdan..fazla konuşmayayım iyisi :))

sevgilerimle,bebişi öp benim için:)

Deniz..