11 Mart 2011 Cuma

Diş Mesaisi

Tüm bebeklerin kabusudur diş çıkarmak. Etrafımdaki çoğu bebek annesinden diş sıkıntılarıyla ilgili şeyler duyuyordum. Kızım şuana kadar 5 diş çıkardı ve açıkçası bu konuda konuşmaya bile korktum çünkü oldukça rahat oldu. Dişler bazen farkına bile varmadan geldi ta ki 3 gün öncesine kadar. Herkes ilk dişler çok zor çıkar der ama biz de durum tam tersi. Her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi bizimde rahatlığımızın sonu burasıymış.
Ne yalan söyleyeyim hiç şikayet etmiyorum aksine bugüne kadar ki rahatlığımız için şükrediyorum. Zaten herşey mükemmel olsaydı da sıkıcı olurdu. Biraz da sıkıntı çekelim fazla iyi gidiyorduk. Tek sıkıntımız diş olsun yeter ki hastalık falan olmasın ben her sıkıntıya razıyım.
Son 3 gecedir kızımı 20.30’da yatırıyorum ve güzel güzel uyuyor ta ki 23.00-24.00’e kadar. Gece yarısı ağlaya ağlaya bir uyanıyor durdurabilene aşk olsun. Jel de ağrı kesici de fayda etmiyor, bir gece denedim faydasını görmeyince de hiç ilaç yüklemek istemedim. Yaklaşık 3 saat ağlaya, zırlaya, hoplaya, zıplaya, evin içinde dört döne döne kızımı sakinleştirip uyutmaya çalışıyoruz eşimle. O da sabah erken gittiği halde uyuyamıyor, eşlik ediyor bana bu tatlı çilede. Ne yapsak nafile uyumuyor en sonunda yorgunluktan sızıp kalıyor kucağımda.
Dişler bir an önce çıksın ve kızım normale dönsün artık diye dua etmekten başka çarem yok. Gece yaşanan onca işkenceye rağmen bir de sabahın en erken saatinde kalkıp beni uykumun en tatlı yerinden kazıya kazıya kaldırmasa daha iyi olurdu ama.

3 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Ah o dişler tam bir kabus olabiliyor özellikle de köpek dişleri ve azılar çok zorluyor maalesef.
İnşallah bir an önce patlatır kuzucuk ve rahatlar.

Unknown dedi ki...

bizde diş sorunu yaşamamıştık taki azı ve köpek dişleri çıkana kadar onlar bayağı zor oluyor.allah kolaylık versin .

ASLI dedi ki...

Ben de oglumun disleri cikarken cok rahattim,azi disleri cikana kadar :)
Feci zamanlardi.Ama ne ilac ne baska bir sey kullandim.Huysuzlugunu acisini onunla ilgilenerek hafifletmeye calistim.Ama diger dislerin ciktigini bile farketmedim..
Cabuk gecer bu zamanlar ins..