25 Ocak 2012 Çarşamba

23.Hafta: Yorgun ve Uykulu

Bazı hamileler uyuyamamaktan şikayet ederler ama bende durum tam tersi. Genel olarak da uykuyu seven biri olduğumdandır belki, bu sıra sürekli uyukluyorum. Bu yüzden, kızımla sabah erken kalktıysam mutlaka öğlen o uyurken bende uyuyorum. Bu durumda ev temizliği biraz geri plana düşse de, uykum her şeyden önemli.
Şimdiden ağırlaşmaya başladım, geçen hafta sonu nişan için bir kereye mahsus topuklu ayakkabı giyeyim dedim ama o bile zorladı beni. Çok hızlı yürüyünce hemen yoruluyorum, normal yürüyüşte bile belli bir süre sonra dinlenme ihtiyacı duyuyorum. Kızımın yürüyüşüne ayak uydurup çok yavaş yürüyünce de başıma ağrılar giriyor. Kısaca, her halükarda fazla yürümek beni zorluyor.
Bir yandan, ağırlaşmış olarak hamileliği hissetmek canımı sıkıyor. Çünkü yapacak çok işim var, bebeğim doğmadan bitirmem gereken bir tez var. Kendime bunu çok telkin ediyorum, tez bebek doğmadan bitmeli diyorum ama bazen de oluruna bırakmayı öğrenmem gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta bitmeyebilir de, bir aksilik çıkabilir de…
Diğer yandan, reflü çok hafif olarak ara sıra gösteriyor kendini. Bunun yediklerimle doğrudan alakalı olduğunu anladım, özellikle yağlı yemekten uzak durmaya çalışıyorum. Onun dışında tartıya çıkmaktan korkuyorum çünkü kilo almaya devam ettiğimi biliyorum. Geçen hafta çekildiğim fotoğraflarda fark ettim, epey toparlak olmaya başlamışım. Aynalar bana bu gerçeği fotoğraflar kadar yansıtmamış, içten içe üzüldüm biraz. Sonra yine, bu kiloları verip fit günlere döneceğimin hayalini kurdum.
Eskiden rutin olarak girip çıktığım mağazalara bile girmiyorum artık, girmek, o içine giremeyeceğim kıyafetleri görmek beni pek mutlu etmeyecek hatta tam tersi bir etki yaratacak biliyorum. Şimdilik, kilolu, uykulu, ağırlaşmış, yorgun ama umutlu bir hamileyim.

6 yorum:

xcelis dedi ki...

Rabbim sabır sağlık sıhhat versin inşallah bende yolun başında en sıkıntılı olan zamandayım hele bugun ağlamaktan bi hal olum hergün hasta gibi :(

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

mutluda olmalısın zaten çünkü bunlar olması gereken şeyler hamilelik bitince sende eski haline geri döneceksin bu sürecin tadını çıkarmalısın. Ahh uyku ne tatlı bir şeydir.. Kuzularınla birlikte bol bol uyuyorsun demek bu bana çok hoş geldi :)

don kişot mu olmalı dedi ki...

bebişler annelerini güzelleştiriyorlar bence :) daha bir güzel oluyor mutlu anne adayları

Ben Kızımın Delisiyim dedi ki...

Xcelıs; hamileliğin başları gerçekten yorucu ve yıpratıcı olabiliyor ama içindeki mucizeyi duşünmek insanı herşeyden sıyırıp mutlu ediyor. Lütfen ağlama çünkü bugünler geçici üstelik sıkıntısı bile keyifli sonucunda elde edeceğin mutluluk için değer gerçekten, bir evlat sahibi olmak her anıyla şükre sebep tabi biz kadınlar çok duygusal olduğumuz için kendimize engel olamıyoruz;)
Amak-ı Hayal; son cümlen çok tatlı geldi bak böyle düsunmemiştim teşekkür ederim:)
Don Kisot; teşekkür ederim;)

Ozlem dedi ki...

Aynı haftadayim bende. Bende uykusuzluktan sikayetciyim. Gece bile en az 4-5 kez uyanıyorum. Oğlumda cok uyuyordum ama bu sefer farklı :))

♥ Nilays World ♥ dedi ki...

Masallah :) Bende anneyim ve inanin bana cok normal ben sizdende kötuydum:) yemek yemeye bile üseniyordum:) 24 saat uyabilirdim:) düzeliyor zamanla:)
banada beklerim.