18 Ocak 2012 Çarşamba

22.Hafta: Biraz Reflü, Biraz da Giyim Derdinde

Şimdi ben hamileyim ya, her türlü hamilelikle alakalı olayı yaşamam lazım yoksa bünyem rahat etmez. Nerden çıktı bir anda, pek de başıma gelen bir şey değildi ama son birkaç gündür reflüden sıkıntılıyım. Sürekli bunu çekenlere sabır diliyorum çünkü çok zorlayıcı bir şey.
Bu olay bende, hafta içi kayınvalidemde bayanlar için düzenlenen özel bir günde yediğim onca hamur işi, tatlı, pasta, börek sonucu meydana geldi. O gün bugündür de çekiyorum. Yine de yediklerimden pişman değilim, hepsi harikaydı. Ben zaten hamileyken çoğunlukla hamur işi ve tatlıya düşerim, başıma gelen tüm kilolarda bu sebepten gelir. Hak ediyorum.
Görümcemin nişan telaşı var şuan hayatımızda. Baktım hamile mağazalarıyla çıkamıyorum işin içinden, özel diktirmeye karar verdim kıyafetimi. Hamileyim diye kısıtlı bir abiye alanına mahkûm kalmak zorunda mıyım? Hayallerimdeki elbiseyi tarif ettim, terzi de hayalimi gerçeğe dönüştürdü. Üstelik kumaşımı bile gönlümden geçtiği gibi seçtim. Bence harika oldu. Benimle aynı tarzda olup da hamile olanlar eminim mağazadakilerden çok daha fazla beğenir. Bir de kıyafetim, hamilelik sonrası düzeltilip normalde de giyebileceğim hale gelebilecek.
Hamile kıyafeti almayı gerçekten israf olarak görüyorum çünkü şunun şurasında 4 ay giyeceğim bir elbiseye dünyanın parasını istiyorlar. Bakırköy’de hamile mağazalarının olduğu bir sokak var. Markası bile belli olmayan bir elbiseye öyle bir fiyat söylediler ki ciddi markalarla yarışıyor resmen. Normal zamanda çok beğendiysem tereddüt etmeyeceğim şeylerde, hamileyken temkinliyim. O yüzden LC’den şaşmıyorum bu sıra. Normalde LC pek tarzım olmamasına rağmen hamileyken fethetti beni. İşimi görüyor birkaç ay için zaten kışın hırka, kazak tarzı şeyler gidiyor.
Bu arada doğumuma 2-3 hafta kala görümcemin düğünü olacak. Yine özel diktirmeyi düşünüyorum ama o zirveye gelmiş halimle de ne, nasıl, üzerimde ne şekilde durur bilemiyorum.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de "bir kaç ay giyeceğim kıyafete o kadar para vermeye ne gerek var" diyordum ama maşallah o kadar kilo aldım, o kadar şiştim ki, 1,5 sene giydim hamile kıyafetlerimi:))
Merak ettim dikilen elbiseyi...

İkiz Annesi dedi ki...

Aynı düşüncelerle gayet makul fiyatlarla hamile kıyafeti satın almıştım ben de haklısın ciddi rakamlar istiyorlar.
Elbiseni çok merak ettim:))

Adsız dedi ki...

ya bugün saatlerce ayaklarıma kara sular inene kadar abiye baktım ben :( mayıs ayında 15 gün arayla 2 düğün var ve ikiside aynı aileden..aynı kıyafeti giyme gibi bir şansım da yok ikisinde...diktirmek artık bana da mantıklı ama model lazım .( sizinkini çok merak ettim dogrusu...