24 Nisan 2012 Salı

Yoğun Bakım Günleri

Zor bir sınavdan geçiyoruz ailece. Kucağıma almak için çok dua ettiğim oğlum küveze girmek zorunda kaldı. Nefes alış verişlerinde problem olduğu farkedilince riske girilmemiş ve hemen yoğun bakıma alınmış. Sabaha karşı da ateşi inatçı şekilde yükselince zatüre başlangıcı olduğu anlaşılıp antibiyotik tedavisi başlanmış.

Doktorum anne karnında geçirdiği bir enfeksiyondan kaynaklı olabileceğini ve hatta erken doğuma da bunun yol açtığını söyledi. Bende gözle görülür bir problem yoktu son güne kadar ama son 2 haftada olan gizli bir enfeksiyon bu durumu tetiklemiş olabilirmiş.

Doğumun hemen ardından büyük bir heyecanla acaba yanıma gelecek mi diye gözüm kapıda beklerken yoğun bakım haberini almak çok üzdü beni. Yalnız kendimi asla bırakmamam gerekiyordu çünkü artık bana ihtiyacı olan iki bebeğim vardı. Hele ki sütüme normalden çok daha fazla ihtiyacı olacak bir bebeğim var artık.

Bugün yoğun bakımda 5. gün. Her gün sabah akşam ziyaret saatlerinde yanındayım oğlumun. Ona dokunuyorum, okşuyorum, konuşuyorum. Şuan iyi yönde ilerliyoruz çok şükür, doktorumuz ortalama 2 haftalık bir süreç olacağını söylemişti baştan.

Sabırla bekliyorum...
Bu e-posta, Turkcell BlackBerry ile gönderilmiştir.

16 yorum:

Nil dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Merak etme annesi en kısa zamanda kavuşacaksınız.

xcelis dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun umarım 2 haft bulmaz tez zamanda yuvanıza beraberce dönersiniz.

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun Allah acil şifalar versin inş. her bebekte oluyor sanırım bu. umarım en kısa zamanda sağlıkla kucağına alırsın.

Ayla dedi ki...

Çok geçmiş olsun,tez zamanda atlatacak inşallah.Sağlıkla ,hayırlısı ile dört kişilik bir aile olarak yuvasınıza döneceksiniz inşallah.

tijen miriam dedi ki...

gecmis olsun,o minik bebekler cok gucludur unutma.atlatacak hemen,benim bebegimde daha iki haftalikken ameliyat olmak zorunda kalmisti,simdi cok iyi.en kisa surede kucagina gelicek merak etme.sevgilerimle

Havva dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Rabbim tez zamnda şifa versin..

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun , alah sağlık sıhhat versin minik oğluna...
İyi haberlerinizi bekliyoruz canım benim , tüm dualarımız seninle ve oğlunla.İnşallah sütün bol ,oğlunun sağlığı yerinde olur...

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

kıyamam çok geçmiş olsunn.. Üzme tabii kendini sütün kesilir derler..

don kişot mu olmalı dedi ki...

Allah kolaylik versin hepiniZe dualar sizinle

Satır Arası dedi ki...

Çook geçmiş olsun Allah acil şifalar versin. Zor bir süreçte olsa dediğiniz gibi güçlü olursanız oğlunuzda güçlü olur.
İyi haberlerinizi bekliyorum.
İyi akşamlar.

ÇokBilmiş dedi ki...

Umarım en kısa zamanda sıkıcı bir anı olarak mazide kalır bu günler. Oğlun dalyan gibi bir delikanlı olduğunda anlatırsın bu günlerinizi. Sabır ve metanet diliyorum sana.

Adsız dedi ki...

Allah yardımcınız olsun. Neyse ki erkenden gelmiş, doğru kararı vermiş bebişiniz. Belki anne karnında kalsaydı çok daha riskli bir duruma düşecekti sağlığı, hatta seninki de... Bence de iki haftaya kalmadan annesinin koynuna koşacak. Doğum yaptığın hastanede yenidoğan yoğun bakım olması da büyük şans.

Ülkü dedi ki...

Canım benim çok geçmiş olsun çok çok iyi olacak prensimiz inanıyorum ki iyi gitmesine sevindim durumun dahada iyi olsun dua ediyorum sizin için en kısa zamanda kucağında olsun inşallah sen çok bilinçlisin biliyorum ki herşey güzel olacak

ayak izleri-sevgi dedi ki...

canım hepsi geçecek bunların.. allahın izniyle oğlunla beraber evinize geleceksiniz inşallah.. hepimizin duaları seninle..

GeCe dedi ki...

gözünüz aydın hoşgelmiş minik bebek,allah bağışlasın. öncelikle sağlıkla doğmuş ya bu süreç eminim hemen gececek ve sürekli kucağınızda tuttuğunuzda bütün üzüntüleri unutacaksınız

Adsız dedi ki...

Dua Dua Dua ...