31 Mayıs 2011 Salı

Kırıldım

Bazen… Olmadık bir anda… Hiç umulmadık zamanda…
Çok sevdiğin, çok değer verdiğin, çok umrunda olan bir insanın, aslında hiç de umrunda olmadığını fark edersin… Üzülürsün.
Üzüldüm, kırıldım ben. Her yönelişim, her serzenişim boş bir duvarla iletişim kurmaktan farksızmış meğer. Kabullenemedim ki…
Kabullenemedim çünkü ben hiç gerçeği görmek istemedim. Gerçek, tam da önümde kapak gibi dururken ben görmedim, ben çevirdim başımı… Bir inkardı, bir isyandı belki de…
Keşke beni bu kadar üzmeseydin dedim içimden, keşke beni anlasaydın dedim, beni düşündüğünü bir an olsun hissettirseydin bana. Olmadı ki… Ben en büyük hatayı, hep sana inanmakla yaptım, sana kanmakla…
Sevgimdendi ama… Görmeyişim, herkes sana karşı dururken yanında oluşum, hep seni savunuşum, her çirkinliğinden bir güzellik çıkarışım. Sen benim canımdın, canım.
Kırıldım… Hem de ne kırıldım… Kırılmamak için bile oyaladım kendimi, kırılmamak için zorladım. Güzelliklere baktım, ikimizin ve güzel olan her ne varsa baktım işte onlara. Olmadı bu defa, beceremedim kendimi tekrar kandırmayı.
Ben sana geç kalmış tüm kırgınlıklarımı da yanına koyup, kocaman kırıldım. Kırgınım bu defa, çok sahici bir kırgınlık bu…
Kırılan kalp hiç eskisi gibi olur mu…
Olmaz...
Olmaz ama kalp kırılsa da sevmeye devam eder...

3 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Hayırdır canım benim üzüldüm bak şimdi az önce İlknurumun kırgınlığını okudum şimdide senin:(
Konuşmak istersen dertleşmek istersen her zaman yazabilirsin mail adresim blogumda var aklında olsun belki bir şey yapamam ama dinlerim en azından:(

Ülkü dedi ki...

Kırılma ama hep affetmek için bahane bulmak çok tanıdık :) akraba çıktık iyi mi :) birşey olmaz affetmek kadar güzel birşeyde yok :) kalp kırılsada sever :)

Reyhani dedi ki...

:(( Haklısın canımm..İnsan bazen herşeye karşı gözü kapalı oluyor..Geçrekler var mı yokmu bilmiyor..Gerçekler yanlış geliyor..İnsanoğlu mu desem hayat mı böyle desem ya da iyi niyetliliğin suistimal durumları mıdesem ne desem ben de bilemiyorumm zaten kendimde bilmiyorummm...Yaşadıklarımdan bir türlü ders çıkaramamayı bilen biriyim...Sadece tek duam her zaman hayırlı şeyleri yaşamak ve hayırlı insanlarla karşı karşıya gelmek...Üzüldüğümüz de yanımıza bonus kalıyor onun da fakındayımmm...Sen yine de elinden geldiğince kimse için değilse bile kendin için olumlu düşünnn...Hayatta (çocuğun haricinde) senden öenmli ne olabilir ki?