19 Mayıs 2011 Perşembe

Blog Yazmak

Geçenlerde kader ortağım olan blog arkadaşım çocukcayaşamak mimlemişti beni. Bu yazı o mime cevaptır.
Benim için blog yazmak için özel bir mekan yok aslında, kafam estiyse her bulduğum yerde yazıyorum. Evin genellikle salon ve mutfağında, bazen okulun kütüphanesinde, bazen uzun bir yolda arabanın arkasında otururken tabi kızım uyuyorsa. Yeter ki netbook’um olsun yanımda, netbook’uma o kadar bağlıyım ki, onsuz bir hayat düşünemiyorum:)
Blog yazdığımdan cümle alemin haberi var yani çevremdeki çoğu kişi biliyor blog yazdığımı. Peki memnun muyum? Koca bir hayır olacak cevabım. Bazen yazmak isteyip de yazamadıklarım oluyor bu yüzden hatta bazen acaba yeni bir blog mu açsam diye de düşünüyorum içten içe. Ama ben kızımın delisiyim işte çok seviyorum bu adı ve sanki artık buraya alıştım, başka bir blogla yeniden başlamak bana uzak bir şehre göç etmek gibi gelir.
Blog yazmak tam bir bağımlılık aslında, kurtulmak istersem tedaviye ihtiyacım olabilir:) Bazen yazamıyorum, okul, sınavlar vs. yoğun oluyorum ve özlüyorum yazmayı. Hatta kafamda şunu da yazayım dediğim 2-3 konuyu bulup kaybediyorum çoğu zaman. Blog yazmanın yanında, okumak da ayrı bir bağımlılık. Gerçekten çok güzel ve verimli paylaşımlar oluyor.
Kısaca başlayalı neredeyse 6 ay olmuş ve ben çok sevmişim bu işi hatta vazgeçilmez olmuş benim için.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bloğunu değiştirme sakın bizde alıştık bu bloğa garip gelir.ayrıca teşekkürler cevapladığın için