8 Nisan 2011 Cuma

Hatıra Dekontlarım

Şuana kadar ALES, KPDS ve ÜDS olmak üzere çeşitli ÖSYM sınavlarına birer kez girmiş bulunmaktayım. ALES pek bir iyiydi ama miadı dolmak üzere. Son ÜDS maceramı da bilen bilir, bilmeyen de buradan okurJ Sonuç tabi ki vazgeçmek yok, önümüzdeki KPDS’ye de başvuruyu yapmış bulunmaktayım.
Ben bu sınavlara girip çıkmayı sabırla sürdürüyorum ama her an yeteeeer çığlığı atabilirim. Kariyer diye tutturduysan bir kere en iyi puanları almak gerekiyor. Durumu bünyesinde otomatikleştirmiş, hadi belki 5 puan daha fazla alırım diye her sınava giren arkadaşlarda çok tabi. Zaten geçerlilik süresi de dolduğu için ortalama 3 yılda bir kendini yenilemen gerekiyor. Master, doktora, akademisyenlik vs. tutturduysan işte bu böyle sürüp gidiyor.
Herşey bir yana da her sınava belli bir ücret yatırıldığı için benim dekontlar birikmeye başladı tabi. Hele bir de “anne”yim ya artık daha çok dekont biriktiririm ben. Bu duruma en çok ÖSYM sevinir herhalde.
Anlaşıldığı üzere ÜDS enkazının altında kaldım ama umudumu yitirmedim. Notumu kimse sormasın ama hamileyken girdiğim KPDS’de bile daha başarılıydım desem yeterli olur sanırım. Neyse arkama hiç bakmadan, hevesimi kırmadan yola devam ediyorum. Elime aldım KPDS deneme kitabını hatta elimdeyken bile kendimi çalışıyor hissettirdi bana.
Nurefşan’a rağmen sınırları zorlayacağım, bu sefer çok kararlıyım. Anne olma durumunun bendeki potansiyeli yok etmesine izin vermeyeceğim. En anne halimle bitireceğim bu işi. Nurefşan’ a hamileyken girdim derslere hatta 8 aylık hamileyken finallere giriyordum. Anne karnında o kadar çok ders dinledi ki, onun İngilizcesi bile benden iyi olacak herhalde. Doğumdan sonra ben mi kötüledim yoksa İngilizcem mi bilmiyorum. Ama önümüzdeki birkaç yıl, bir İngilizce Yeterlik sınavı dekontu daha istemiyorum.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

allah başarılarını daim etsin ve istediğin sonuca ulaş bu kadar azimli olursan kazanamayacağın hiç bişey olmaz...

İkiz Annesi dedi ki...

İngilizce en nankör dil maalesef kullanmadıkça köreliyor.Bundan yaklaşık 10 yıl kadar önce iyi bir ing. sahiptim fakat bu aralar kendimi sınıyorum da ortalardayım maalesef pratik yapmak gerek ama ne zaman ve kiminle.
Bak çenem düştü gene:)
Allah kolaylık versin tatlım çalıştıkça unuttuklarını hatırlarsın ve bu son sınav olur istediğin güzellikte bir puan alırsın inşallah:)

Unknown dedi ki...

ne güzel hırs yapmışsın keşke sende kia zmin binde biri bende olsa keşke sana bol şans:)

Şerife dedi ki...

çocuk oduktan sonra çoğu şeye ara veren annlere anlam veremiyorum bende okula yarıda bırakmıştım zamanında daha sonra öğrenci affı çıktığında sınavlara oğlumla gitmiştim oğlu kapıda babası ile beni beklerken ben finans soruları ile boğuşuyordum sonuç başardım ve okulu bitirdim
azmini kutluyorum inşallah başarılı olursun bol şans