27 Aralık 2010 Pazartesi

İlk Hastaneye Yatışımız

Kızımı annemin vefatı nedeniyle 3 gün bırakmak zorunda kaldım ama geldiğimde çok huysuzdu önce dişe yordum ama sabah bir baktım ki ateşi 38.5 olmuş hemen doktora gittik. Fitile rağmen ateşi düşmeyince doktor hastaneye yatırılması gerektiğini söyledi. Ben ufak bir şok yaşadım çünkü en büyük acıyı zaten yeni yaşamıştım. Allah'ım beni bugünlerde ne çok sınav ediyorsun ama beni unutmadığın için sana hamdolsun dedim herşeye rağmen.  Belki normal zamanda olsa çok üzülüp kahrolurdum ama o acının içinde kızımın hasta olması beni o kadar da üzmedi buna kolay sabrettim. Kızım pnömoni olmuş hastanede 2 gece kaldık serum taktılar ilaçlar vs. Ama o küçücük ele o serum iğnesi hiç ama hiç yakışmıyordu her bakışımda içim sızlıyordu neyse ki 2 gün sonunda ateş problemimiz çözüldü ve taburcu olduk. Şuan hala antibiyotiğe devam ediyoruz nefes almakta problem yok, öksürükte geçti çok şükür.  Bundan sonra daha dikkatli olmalıyım çünkü bu hastalık kronik bir hal alabiliyormuş öğrendiğime göre yani artık herşeyi iki kere düşünmek zorundayım.

Hiç yorum yok: