16 Aralık 2010 Perşembe

Bir Bebeğe Merhaba Demek..

Bir bebek hayata girdiği anda o kadar çok şey değişirki o hayatta bence bunu yaşamadan anlamak mümkün değil. Size tamamen muhtaç bir varlık geliyor ve onun herşeyi sizsiniz sadece siz. Bu duygu bana bazen öylesine tuhaf geliyor ki ama bi o kadar da hiçbi şeyde bulunamayacak kadar özel.. Hayatınıza ilk girdiğinde şöyle bir afallıyorsunuz ki ben öyle oldum hani o heyecanla beklenen geri sayılan günler geçti ve o kucağınızda ama bir anda aman Allah'ım diyor insan bu nasıl bir mucize, gerçekten bunu yaşamayan hiçkimse anlayamaz ve tarif edilmesi imkansız. Önceleri hafif bi bunalıma giriyor insan çünkü hayatının bundan sonrası hep onunla olacak (ki Allah kimseyi evladından ayırmasın!) ve atsa atamaz satsa satamaz:) küçük bir insan, tabi kimse atmak ya da satmak istemez o işin esprisi ama işte bu karmaşa bu mecburiyet bu geri dönüşü olmayan yol ve arkada kalan O'nsuz hayata kapanan kapılar bir anda insanın dengesini bozabiliyor. Ta ki o sevgiyi iyice sindirip onu kokladıkça aslında hayatınızın geri kalanında sadece onunla olmak istediğinizi o kapıları açsalarda karşılığında dünyaları verselerde asla dönmeyeceğinizi anlayana dek... Kızımı çok seviyorum her anne gibi ama benim sevgim kızıma özel tarifi yok benzeri yok ve sadece benim anneliğim bu aynısı yok tıpkı diğer annelerin de kendi evlatlarına özel olduğu gibi:) Annelik çok özel bi duygu inşallah her kadına bu duyguyu yaşamak nasip olur.

Hiç yorum yok: