16 Eylül 2011 Cuma

Nurturia Mimi

NURTURİA;  bağımlısı olduğum, girmediğim zamanlar kendimde eksiklik hissettiğim ve çok sevdiğim harika bir site. Bu konuda oluşturulan mimi cevaplamayı hemen istedim.
Kafama takılan her türlü soru ve soruna anında cevap bulabildiğim için ve kızımı büyütürken en büyük başvuru kaynağım olduğu için ÇOK SEVİYORUM.
HİÇ SEVMİYORUM diyebileceğim bir şey bulamıyorum.
OLMASAYDI eğer tabi ki fazladan vaktim olacaktı çünkü gün içinde birkaç defa giriyorum ve kızımın yaş gurubundaki arkadaşlarının anneleriyle çocuklarımız üzerine sürekli paylaşımda bulunuyoruz.
Samimiyetine inandığım ve bana kızımla ilgili olumlu yönde katkı, fayda, bilgi, birikim sağlayan arkadaşlarım ve tanımadığım halde sevdiğim bir sürü bebeğim VAR.
Aradığımda bulamadığım bir şey YOK. Varsa da sorulduğu an yardımcı olmak isteyen pek çok deneyimli anne VAR.
KEŞKE… Daha çok bilinse.
Ve bende, Sezobigo, Reny, Ülkü, İkiz Annesi, Büşra ve tüm diğer Nurturia üyesi takipçilerimi mimliyorum.

6 yorum:

Ülkü dedi ki...

Bende üyeyim ama girmiyorum ki :) cevaplarız şekerim :)

sezobigo dedi ki...

ay bende üyeyim ama devamlı mı girebiliyorum malesef hayır hatta sen öyle yazınca çok şey kaçırdığımı düşünüp panik oldum:))
teşekkür ederim ayrıca mim için ama inan fikrim yok .
dur ben bir gireyim bakayım neler varmış:))
sevgiler

sezobigo

Ben Kızımın Delisiyim dedi ki...

ülkü bi gir bak o zaman;))
sezobigo :))) Çok tatlısın ama baktım arkadaş listemde yoksun hemen ekledim seni ordan:)

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Nurturia ya bende üyeyim ama o kadar cok SIK giremiyorum .

gülcan dedi ki...

bende yeni üye oldum Nurturiaya süper oldu gün içinde girmeye çalışıyorum, yeni yeni blog oluşturduğum için çok vaktim kalmıyo.
mim falan benimde haberim yok bakıcam şimdi:)

Ben Kızımın Delisiyim dedi ki...

Gülcan hoşgeldin bloguma, blog dünyasına ve nurturia'ya:)